EHBO Vereniging Lemmer heeft bij allerlei verschillende evenementen mogen helpen. Wij doen dit ook met veel plezier en passie.
Hebben jullie voor een evenement EHBO'ers nodig? Dan helpen wij je graag verder! Hieronder bevindt zich meer informatie over de voorwaarden die wij hanteren en de veldnormen. Mochten jullie nog met vragen zitten? Neem dan contact met ons op!
Voorwaarden hulpverleningsaanvraag
Aanvragen voor EHBO assistentie dienen uiterlijk 6 weken voor betreffende evenement ingediend te zijn bij EHBO Vereniging Lemmer.
Aanvragen kunnen ingediend worden via ons contact formulier of per e-mail: ehbo.lemmer@gmail.com
De aanvrager ontvangt na indiening van een verzoek binnen 5 werkdagen een offerte gebaseerd op het aantal inzeturen.
Bij een buitenactiviteit wordt in overleg met de aanvrager een geschikte behandelruimte verzorgd of aangewezen.
Indien een slachtoffer naar een dokter of huisartsen post moet worden vervoerd, dan dient dit in principe door de organisatie te gebeuren. Eventueel kan in overleg met de EHBO van deze regel worden afgeweken.
Het besluit om een eventueele ambulance te bellen wordt door de EHBO'er zelf genomen en uitgevoerd.
Klachten of opmerkingen over de hulverlening dienen uiterlijk binnen 5 werkdagen te worden gemeld.
De factuur voor het desbetreffende evenement dient binnen 2 weken na toezending te worden voldaan.
Wij behouden ons het recht om een inzet te weigeren indien deze: Niet overeenkomt met de toegekende gemeentelijkevergunning, niet aan de grondbeginselen van de EHBO voldoet of afwijkt van de 'Veldnorm Evenementenzorg'.